Kundekonsulent
9. april 2024
Care it AS har siden 2020 arbeidet målrettet med å bygge en ny standard innen journal- og fagsystem for Pleie & Omsorg og Barnevern og Rus, herunder habilitering, rehabilitering, eldreomsorg, psykisk helse med mer.
Samfunnsutviklingen viser tydelig at vi fremover vil få flere pleietrengende og færre til å levere varme hender. Dette er utfordringen Care it er laget for å løse!
Løsningen på morgendagens utfordringer ligger i samhandling.
Care it har opplevd en formidabel utvikling siden etablering, og vi har de siste 3,5 år prosjektert og levert vår løsning til flere enn 6000 omsorgsarbeidere innenfor alle felt i vår målgruppe. Vi ser nå at vi trenger flere ressurser for å ivareta disse kundene, og vi søker nå en Kundekonsulent.
Som Kundekonsulent i Care it vil du arbeide tett med daglig leder og øvrig merkantilt team, samt være en del av Team Care it som også inkluderer teknisk team. Arbeidet vil hovedsakelig bestå i å følge opp eksisterende kunder, bistå med god og korrekt bruk av Care it, informere og lære opp kunder på nye funksjoner/moduler, informere om Care its utvikling mht. integrasjoner, herunder selge inn disse, samt være et bindeledd mellom kunder og teknisk team vedrørerende eventuelle utfordringer/ønsker/behov.
Vår nye Kundekonsulent er levende opptatt av vår målsetning om å gi pleie- og omsorgsansatte mer tid til nettopp pleie og omsorg! Du arbeider selvstendig, og er en god lagspiller som vil bidra til å gjøre laget vårt enda bedre. Du har gjerne erfaring fra bransjen og helsefaglig akademisk bakgrunn, men dette er ingen forutsetning. Det viktigste er at du har evnen til å sette deg inn i kundens situasjon, rammebetingelsene disse arbeider under, og i lys av dette bidra til å utvikle både Care it og kunden til å bli bedre, sterkere og mer produktiv.
Care it tilbyr et svært godt arbeidsmiljø som dyrker frihet under ansvar, fleksibel arbeidsdag tilpasset et moderne arbeidsmarked og konkurransedyktige betingelser.
​
Stillingsbeskrivelse
Virksomhet : Care it as
Avdeling : Merkantil
Stillingsbenevnelse : Kundekonsulent
​
Kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskravene er ønskede egenskaper og evner, og erfaring kan kompensere for akademisk bakgrunn:
- Vernepleier, Sykepleier eller tilsvarende
- God forståelse av pleie og omsorgsbransjen
- Merkantil forståelse
- Digital forståelse, men ingen behov for teknisk kunnskap
​
Personlige egenskaper
- Strukturert og evne til å jobbe selvstendig.
- Teamarbeider
- Gode kommunikasjonsevner – skriftlig og muntlig
- Forstår betydningen av å levere på forventning ovenfor interne og eksterne kunder
- Flink til å lytte og teste forståelse
- Selvgående
- Et genuint ønske om å bidra til å levere et smart og innovativt arbeidsverktøy for pleie & omsorg
Organisatorisk plassering/rapportering
Rapporterer til Daglig Leder
Overordnet mål med stillingen/Rollen
Sikre oppfølging og tilfredshet hos eksisterende kunder gjennom aktiv oppfølging med fokus på:
- Bruk av Care it
- Info om oppdateringer / ny utvikling
- Bidra til å øke verdien for både kunde og selskap gjennom å presentere og selge integrasjoner
- Fange opp selskapers utvikling og vekst, for å oppdatere merkantile forhold
Ansvarsområder
- Følge opp eksisterende kunder
- Tilpasse lisensiering mot endring i antall brukere/årsverk
- Oppdatere opplæringsmateriell
- Tilby og selge integrasjoner
- Bidra til at «hele systemet» blir utnyttet, og derav sikre lange og trofaste kundeforhold
​
For mer informasjon, eller for å søke på stillingen med CV, kontakt:
Per Even Bjerketvedt
Daglig leder
pereven@careit.no
T: +47 907 40 649